Sorry jag inte uppdaterat på typ dagar :P haha

Heej alla, jag har liksom fått tillgång till dator igår o sånt men hann typ inte skriva. Jag har tre saker att säga:

1. Ny vecka o allt men det läskigaste: SKOLA PÅ FREDAG!!! OMG tänker man då fast det är ju ganska kul ändå, man träffar sina kompisar igen. Jag  tror att det blir ganska jobbigt liksom skola på fredag?? WHAT? Liksom i slutet av veckan o allt! Aja men man kan inte göra så mkt åt det... SÅ Ta bort School's Out och lägg in School's IN istället. Haha skoja bara.

2. OK nu kommer vi till mig, idag har jag tvättat och det konstigaste inget annat som är roligt eller jo jag lekte men min bror tror jag annars så är han sjuk och mamma blir också hes... Förresten är jag nästan sjuk också för jag hostar ju o så men tror inte att det är nåt faarligt.

3. Veckans Hot & New song ska jag ändra till DAGENS LÅT eftersom det är många låtar som jag gillar som inte är såå jätte nya. Men jag kommer ju inte hinna blogga varje dag heller så vi får väl se vad som händer. Jag tror inte att det blir samma låtar varje månad eller så och i slutet av varje månad ska jag lägga månadens bästa låt som ni röstar genom att kommentera på det inlägget som din låt finns med på. Hoppas många bryr sig :P.
Häre en bild till DAGENS LÅT.

Men jag börjar med DAGENS LÅT den första februari. Fram till dess ska jag ha kvar Veckans Hot & New SONG. Så här är en bra låt... ENJOY IT!! Veckans Hot & New SONG är Alicia Keys - Try Sleeping With A Broken Heart!



Ha en bra dag!

XOXO
Cherie<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0