Heeej

Alltså nu tänker jag så här att jag bloggar varannan dag.
Om jag hinner blir det kanske två dagar i rad och efter en dag o.s.v.
Vi fått en ny NO lärare. Han heter Bizhan och är läskigt. Haha nej men han bara pratar hela tiden o sånt. Jag typ räckte upp handen o fråga om han inte skule PRESENTERA sig själv men det blev ännu en biologi och kemi undervisning. Har också fått en ny lärare på idrotten. Han verkar vara bra. Han heter Nicklas eller Patrik eller nåt kom inte riktigt ihåg. Nicklas - eller vad hannu hette - deltog i lektionen. Det var bara få idrottslärare som gör det. Förresten hörde jag från min Mentor Katarina att han var idrott OCH matte lärare. Skumt va?
Vi hade musik idag och man delade in sig i grupper och skulle välja en låt. Vi typ valde This Is Me från Camp Rock och jag och Saga ska typ sjunga. Det blir nog en annan låt. Måste hitta noterna till piano, gitarr, trummor och bas. Vet nån om en bra sida??
Ringde Sara för en stund sedan. Hon var sjuk både igår och idag. Hon tror att hon kommer imorn. Jag märkte att hon missat det roliga - eller lite iallafall. Näe men nu ska jag välja en veckans Hot and New SONG. Det får bli Selena Gomez - Naturally. Inte riktigt ny men den är skitbra. Lyssna själv!



Hare bra!

XOXO
Cherie<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0