Talangjakt!

Ja, nu är jag här.. Talangjakten var som sagt igår då, och jag klarade hela utan att svimma eller göra fel eller så. Det var skitroligt, men först var jag skit nervööös. Alltså inte PÅ scenen då, sen var det jättekul men jag stod stil :S man ska ju röra på sig... En tjej i min klass kom tvåa, hon hade gjort sin låt själv och bröt ihop när hon precis uppträdat. Ja, så kan det gå. Shit jag kan inte hitta mina hemspråksböcker, och de är inte hemma så de är nog i skolan i mitt stökiga skåp. Någonstans.. Wow, hon som vann, ni borde hört henne, hon var fantastisk! Hon är lite Duffy-style men hennes röst är starkare liksom, på något sätt. Jag ska kolla sen om jag har hittat någon video som jag kan lägga upp! Vad ska man säga? AWESOME!!! LOL men jag kom ingenstans.. var nära på att storgråta..
Har också haft skola plus att jag hittade mina hemspråksböcker så jag blev glaad!! Hade gympa och spelade fotboll ute.. Jag är bollrädd så jag var inte inne i spelet så mkt!
Näe men det var nog allt för idag!
Hare bra!

XOXO
Cherie<33
PS, en video från min talangjakt!
 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0