Ny header

Ja, här är jag igen, jag lovar er.. Från och med nu ska jag blogga varje dag. Ja, det är sant ♥
Idag var jag i skolan, jag sjöng för kulturrådet, för vi kommer snart o ha talangjakt, redan på onsdag.. Iaf, det var såå piinsamt.. Jag sjöng fel på andra meningen. Jag var skit nervös och kom inte ens ihåg texten.. Sen gick de bra.. Tror jag. :P PÅ engelskan jobbade jag med SO, tog igen det.. hehe, glömde att vi hade läxa ens! Men jag klarar mig. Egentligen skulle jag till högalid och pröva deras mat men eftersom att jag har hört från flera att det är rätt äcklig mat där så jag följde inte med.. Åt pytt i panna istället. Det var MKT godare. På matten hade vi vikare. Han var skitsmart.. Vi behövde inte ens göra några uppgifter. Ja, sen var det NO prov.. Jag skrev på alla men kommer inte att få alla rätt.. Tror jag, men vi får väl se.
Jag ska göra en ny header. Kommer göra den i paint.. Jag veet... lite synd för mig, jag har inte PhotoShop. :(
Ikväll chattade jag med Miley Cyrus.. Jag litar på folk så för ni som inte tror mig, tror inte på mig då!
Såg ett avsnitt av Gossip Girl, online... Det var awesome <3
Det var nog allt..
Ses snart ♥


XOXO
Cherie<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0