Kebabe habibti! <3

Heeej <33
Igår chattade jag ännu en gång med Miley Cyrus, och hon är faktisk ganska snäll.. Plus att hon e ganska rolig också.. :P LMFAO
Jag åt kebab till lunch idag. Godaste juu! Plus att jag köpte 7up o sprite! Gott gott, söndagsmys istället för fredagsmys =) Och så var det JÄTTESKÖNT ute idag... Man märker inte ens att det hade regnat för.. när var det? Typ i förr-i-förr-igår? Aja, skitnice iaf!
Som sagt fixade jag en ny header, vad tycker ni om den? (Den är gjord på PAINT för jag har inte PhotoShop, skitdåligt, jag vet!) Och så har jag fixat fram en STOR Ipod-touch med över hundra låtar på bloggen, det finns bättre artister typ längre ner som Eminem, Britney Spears, Michael Jackon, Akon, PCD, Lady Gaga, Beyoncé, m.m.
Cya later!

XOXO
Cherie<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0