I miss you!

Hej hej bloggen.. Ja, vad ska man säga? L♥ve sucks! Det är ju sant.. Hur många har inte varit olyckligt kära? Inte vet jag.. Men jag är. Ofc så känns det som att jag börjar gråta bara att jag tänker på denne person.
Men nog om det. Jag åt kebabpizza, åt bara halvan.. Jag var inte så hungrig, det var gott iaf 8) Drack läsk, det var nog allt.. Jag har inte gjort såmkt mer, eller jo jag såg på America's Best Dance Crew. De var asbra ju! Jag vill också bli sådär bra som de! Och förresten, facebook hackar.. Man kan inte gå in på applikationerna. Varför? Säkert så drabbas det över hela världen eller nåt. Mitt internet var på. Jag lovar, en annan kompis kunde inte heller gå in på någon av hennes applikationer. Argh! Kommer det att stå på tidningarna imorn? Såsom det gjorde när typ hela tele2 crashade? Vi får väl se! :P
A juste! Jag kanske ska börja videoblogga!
ABDC: Millenia vs Ringmasters!

XOXO
Cherie<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0