Rihanna låt och veckans hot & new song

Hej hej bloggen! Jag vaknade för någon timme sedan och tittade lite runt på face och en kompis till mig ska fixa en header till mig. Hoppas iaf att det går bra <3
Här är en bild på mig som jag tagit från face!
Jag hittade denna sköna låt från Rihanna på Youtube. Fattar inte varför The Voice inte spelar den här låten!! Men jag gillar låten jätte mycket! vad tycker du??
Låten heter Wait Your Turn med Rihanna. Hope You Enjoy It! <33 ♥♦♣♠
Förresten tänker jag börja med veckans hot & new song som jag tycker är bra. Låten ska vara ny men ändå bra.


Här är en bild på mig som jag tagit från face!
XOXO, Cherie<3

Kommentarer
Postat av: P ''

Haha, skit söt :)

2009-12-27 @ 12:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0