♠♣♦♥New Moon filmen var en besvikelse♥♦♣♠

Idag har jag vaknat, lyssnat på musik, tittat på ZTV, läst o kollat på "Våra Värsta År". Det var rätt kul.
Som sagt gick jag ju på bio igår och New Moon var inte som jag hade förväntat mig. Filmen visade sig vara rätt tråkig och var bara bra på vissa ställen. Min favoritkaraktär i filmen är Aro - en från The Volturi -, han var bara så rolig! Sen när jag kom hem såg jag på Simpson på tv6. PÅ tv3 visade dom "Legally Blonde" filmen och jag tittade på den.
bild på Aro
Sen kommer jag att ladda upp en bild på min MP3-spelare men nu ska jag nog gå.
Hare bra!!
XOXO
Cherie<33


Kommentarer
Postat av: Bea

HAHA! 100% TWILILIGHT BLOG JU :p den e jättefin :)

2009-12-30 @ 15:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0