Är hemma hos Phuong!

Idag har jag varti hemma, hade diskat 2 ggr. Sen gick jag till bibblan och lämnade nästan alla böcker, hade två böcker hemma som jag glömde. I biblioteket träffade jag Sanjna och lånade yttligare 7 böcker och gick hem.
Jag lämnade böckerna hemma och så gick jag till Farsta Ängen och spelade lite pingis. Där träffade jag Chirin, Cheima, Sara och Nora. Hahah vi hade fett kul men sen var de tvugna o gå så jag gick hem till Phuong istället!
Det var allt för idag...
XOXO
Cherie<3

Kommentarer
Postat av: P ''

Hahahahahha!! Vi spela ju faan bara data !! :P

2009-12-27 @ 12:50:17
Postat av: Anonym

haha men ändå :P ♥

2009-12-28 @ 13:13:17
URL: http://sabriecherie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0